در صورت استفاده صحیح، چربی سوز قوی بدنسازی می توانند در کمک به کاهش وزن مفید باشند.
گام اول یادگیری برای جلوگیری از این ۵ اشتباه احتمالی است.

شما درباره مکمل چربی سوز قوی بدنسازی شنیده اید، قرص‌هایی که می توانند چربی بدن شما را مثل بستنی درحال آب شدن در دست بچه‌ها آب کنند، درست است؟ چربی سوز‌‌ها مکمل هستند. آنها با مواد تشکیل دهنده ای طراحی شده‌اند که واقعا می تواند به شما کمک کند تا چربی سوزی شما افزایش پیدا کند. اما آنها نمی‌توانند جایگزین رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی شوند.

به چربی سوز به عنوان هدف گیر بر روی تفنگ تک تیراندازی فکر کنید،‌ فقط با این تفاوت که شما سعی بر کاهش سلول‌های چربی دارید. رژیم غذایی تفنگ، ورزش قدرت شلیک است؛ و چربی سوزها به شما کمک می‌کند که بهتر هدف بگیرید و بهتر سلول‌های چربی را بکشید. اما چربی سوزها در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار نگیرند، به بهترین نحو کار نمی کنند. معمولا، به این دلیل است که مردم پنج مفهوم پایه‌ای زیر را برای استفاده مناسب از چربی سوزها برای از دست دادن وزن در نظر نمی‌گیرند. اگر به خواندن ادامه دهید، چربی سوز بعدی که تهیه می‌کنید ممکن است به شما کمک کند چربی ها را از دست داده و بدنی را که برای ساختن آن سخت کار کردید را آشکار کنید.

 رژیم غذایی ۸۰ درصد از جنگ برای کاهش وزن را تشکیل می‌دهد.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از مردم دچار آن می‌شوند این است که فکر ‌می‌کنند آنها فقط کافیست که ازیک مکمل چربی سوز قوی بدنسازی استفاده کنند و بعد از آن وزن از دست خواهند داد. آنها فکر می کنند که چربی سوز راه حل معجزه آسای است که آنها دنبالش بودند.
اما گرفتن رژیم غذایی با کالری محدود ۸۰ درصد از جنگ برای کاهش وزن است.
اگر شما می‌توانید آن را انجام و ادامه دهید، پس ۸۰ درصد کار را انجام داده‌اید. بقیه آن ورزش و زمان است، و همچین می توانید از مکمل‌ها کمک اضافی دریافت کنید.

چربی سوز قوی بدنسازی می تواند به کاهش چربی کمک کند، اما فقط در صورتی که یک رژیم غذایی مناسب در کار باشد.
چربی سوزها به روش‌های متنوعی اثر می‌گذارند. آنها می توانند انرژی را افزایش دهند، به کاهش اشتها کمک کنن.
چربی را برای مصرف انرژی استفاده کنند، و حتی متابولیسم و دمای بدن شما را افزایش دهند که کالری بیشتری را در طول روز بسوزانید.

 

اما اگر از چربی سوز قوی بدنسازی استفاده می‌کنید و بعد با خوردن همبرگر، پیتزا و شیرینی ها جشن بگیرید، به زودی کاهش چربی را مشاهده نخواهید کرد.

نگاهی دقیق به رژیم غذایی خود بیندازید و تعیین کنید آیا آن با هدف از دست دادن چربی شما متناسب است یا نه. برای از دست دادن چربی و نشان دادن بدنی خوش فرم شما باید کالری کمی کمتر از سطح قوت خود و  پروتئین زیادی استفاده کنید، و عادات غذایی سالم دیگر مانند استفاده از چربی سالم خوردن مقدار زیادی سبزیجات تازه را حفظ کنید.
هنگامی که شما در مورد رژیم غذایی خود اطمینان دارید و در کنترل محیط تغذیه خود هستید می توانید شروع به کشف مکمل های چربی سوز کنید.

اطمینان از اینکه توقعات شما از کاهش وزن واقع بینانه است.

در انتظارات تان واقع بین باشید. بعضی افراد معتقدند اگر آنها از چربی سوز استفاده کنند باید هر هفته یک کیلو چربی از دست دهند و این اتفاق نخواهد افتاد.

در حالی که میزان کاهش چربی شما افزایش می یابد، اما در هفته فقط به این دلیل که از چربی سوز استفاده می‌کنید ۵ کیلو وزن از دست نخواهید داد. به یاد داشته باشید برای افراد سالم است میزان از دست دادن چربی بدن به طور متوسط نیم تا یکونیم کیلو در هفته است. شما می توانید این میزان را تا ۲ کیلو در هفته افزایش دهید، ، اما پایدار نخواهد ماند. در نهایت، بدن شما پیشرفتش کم می‌شود و از دست دادن چربی آهسته خواهد شد.

اگر وزن خود را خیلی سریع از دست می‌دهید، با استفاده از چربی سوز یا غیره، ممکن است شما در حال از دست دادن توده عضلانی خود باشید. اگر نمی‌خواهید بدنی بد فرم داشته باشید و خواهان تناسب اندام و بدنی خوش فرم هستید بهتر است درباره برنامه کاهش وزن خود دوباره فکر کنید.

انتظارات خود را از هفته به هفته و ماه به ماه ثبت کنید. هنگامی که به این اهداف کوچک برسید، انگیزه بیشتری خواهید داشت و نتایج عالی از برنامه خواهید دید. با کمک یک چربی سوز قوی بدنسازی، میزان کاهش چربی شما در مسیر درست باقی خواهد ماند.

بیشتر بهتر نیست.

چربی سوزها به طور خاصی طراحی شده اند تا به شما دوز مناسب از مواد مختلف برای کمک به چربی سوزی را بدهند. اما این بدان معنا نیست که  با استفاده بیشتر، نتایج بهتری خواهید دید.
تولید کنندگان مکمل، دستورالعمل و طرز استفاده را ارائه می دهند تا شما بتوانید از این طریق میزان دوزی که برای شما مفید است را اندازه گیری کنید.

همیشه بهتر است با کمترین دوز ذکر شده در بسته شروع کنید و حداقل دو هفته از آن دوز استفاده کنید. پس از آن، می توانید تعیین کنید که آیا شما می خواهید دوزهای بالاتری را ، در صورت وجود در دستورالعمل استفاده کنید یا نه. باید بر طبق دستورالعملهای محصول عمل کنید.

مصرف بیش از اندازه کافئین باعث خستگی بیش از حد شما می‌شود

اگر روز خود را نمی‌توانید بدون یک فنجان قهوه شروع کنید و در طول روز شما ۳ یا ۴ لیوان دیگر می‌خورید، درباره انتخاب محرک چربی سوز خود مراقب باشید. اکثر چربی سوزها، مگر اینکه به طور مستقیم مشخص شده باشد، حاوی کافئین یا مواد مشابه کافئین هستند،‌که یک محرک است. اگر بخواهید از یک محرک چربی سوز قوی بدنسازی استفاده کنید، مراقب میزان مصرف کل کافئین خود را در طول روز باشید.

در حالی که شما قطعا مزایای انرژی دهنده ای را که از مصرف زیاد کافئین دریافت می کنید دوست خواهید داشت، ، اما اگر شما چربی سوز را با چند فنجان قهوه یا هر نوع نوشیدنی حاوی کافئین مخلوط می کنید، سریعا دچار خستگی شدید می‌شوید، راحت تر خسته شده و زمان بیشتری برای بهبود پس از تمرین نیاز خواهید داشت. درآخر نتایج را کند تر خواهید گرفت.

بنابراین در حالی که ممکن است فکر کنید که ترکیب قهوه و چربی سوز به شما کمک می کند سریعتر نتایج را ببینید، اما با استفاده بیش از حد محرک اثرات مثبت چربی سوز قوی بدنسازی را از بین خواهید برد. در زمانی که از چربی سوز استفاده می‌کنید قهوه بدون کافئین بنوشید و یا حداقل نزدیک زمان خوردن  چربی سوز از نوشیدنی های بدون  کافئین استفاده کنید. به این ترتیب شما در مدت کوتاهی بیش از حد کافئین دریافت نخواهید کرد. حتی قبل از اینکه استفاده از چربی سوز خود را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام محصولات را ببینید و آن محصول که به بهترین شکل نیازها و توقعات شما را برآورده می‌کند را پیدا کنید.

تعدادی از محصولات مختلف برای استفاده وج�